torsdag 28 juni 2012

Värmande

roligt! (Klicka nu på länken i ordet "roligt" så får ni läsa vad som är så roligt!)
Och vilket fint pris sen!!! Tusen, tusen tack!
Jag är väldigt, väldigt glad och rörd...både över nomineringen från lagkamrat Eva Kristofersson och över att bli vald som vinnare. Tänka sig va, slappröven Lindhag har spottat upp sig högst påtagligt.
Och den där stegräknaren får nog följa med även framgent som sporre att gå lite extra.

På bilden joggar jag och Lena ett varv runt Sidsjön efter ett NMT-pass. Tänk att vi orkade. Och alla nomineringar och priser i världen kan ändå inte mäta sig med det bilden visar för träningen och vänskapen med Lena är större än allt det andra.
Alltså, tack Eva, tack Tappa och tack Lena, ni gör mig väldigt glad och stolt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Eva, det värmer !
Men, det är jag som ska tacka DIG ju! Utan dig hade jag inte fixat rökningen, det är du som lockat med oss till NMT, det är du som alltid är positiv till galna idéer som att springa ett varv runt sjön efter ett NMT-pass... Men... lite galen är ju jag oxå, så vi passar bra tillsammans !!!
Vi kan konstatera ( vilket vi egentligen redan vet eftersom vi är BÄST ) att vår bekanskap är en Win-Win situation !!!

Kramar,
Lena

Småländskan sa...

Och jag, som inte känner dig, är också stolt över vad du presterar. Så jäkla bra är du alltså!!
Kramar om

Aa sa...

Men hallååååå.....är det inte dags att släppa sillen å nubben nu å komma till Haga å räkna till 50 i glada vänners lag :) //u

Cina sa...

Vad härligt att läsa! Grattis till dig! Varma kramar!!!!!!!!