söndag 17 juni 2012

Träna på egen hand

Armhävningar får jag allt lov att träna en hel del på.
Planka går finfint, två minuter utan större problem.
Har mätt upp en 20-meterssträcka och det blir 14 längder på två minuter fast här är det uppför (och nerför också då). Ska nog leta reda på nån mer plan sträcka.

Tog mig en promenad idag och fick en sån bra sträcka för att testa mig på 1 km. Av något skäl som vi inte behöver gå in närmare på här kunde jag inte springa hela sträckan men 900 meter på 3,48 indikerar ju ändå att jag kan slipa till mina 6.05 en smula.

I går var Göran och jag ute 6 km och det blev en del springande då också.
På det hela taget en bra träningshelg.

Och i morgon påbörjar jag sista veckan inför första semesterperioden. Morgonpromenad in till jobbet och sen NMT-träning i morgon kväll.


Inga kommentarer: