lördag 14 januari 2012

men efter blev jag

Lördagmorgon innebär numera nästan alltid en sväng i springskor och svettiga kläder. Även denna dag inleddes så men idag var det riktigt plågsamt. Hade jättesvårt att få i mig tillräckligt med luft och på måndag måste jag fixa en tid på nån vc för att få utreda vad detta kan vara. Nu ska man förstås inte måla fan på väggen men det går inte att sticka under stol med att det vore jävligt tråkigt om det skulle visa sig vara kol nu när jag äntligen lyckats sluta röka. Och en smula försmädligt om det visar sig att jag "bara" har fel teknik. Ja men att inte veta hur man andas liksom..... Så, det blev alltså inte mycket springa och rejält sur var jag. Har hunnit tänka om vid det här laget även om jag mest gick för det är bättre än att ligga hemma under täcket och tänka att man skulle ge sig iväg. Får se om jag gör ett nytt försök i morgon eller om det blir stugtur då för att ta hand om två nedblåsta granar. Det är ju motion det också!

Inga kommentarer: