måndag 16 april 2012

För jag är frälst....

Så härligt frälst!

Japp, visste väl att det här är min grej! NMT, alltså. Sååå himla roligt att jag inte ville gå hem. Och bestämde på stående fot att det får bli ett pass på onsdag (nåja, träningsvärken lär väl få mig på andra tankar) men kom sen på att jag befinner mig på Södra berget då på jobbgrej. Fan vet om man inte ska komma för sent till den middagen....Hmm vi får se hur det känns i morgon.
Att kliva upp på fredagmorgon kommer nog inte att vara något större bekymmer. Tänk vad lätt det ska gå att jobba efter en sådan start på dagen.

Ja men hur gick det då med myeliten och känselbortfallen? Undersidan av fötterna känner knappt alls. Balansen gör att övningar där man ska kliva över sina kamrater får göras med stöd av någon snäll kamrat. Men annars så....gick väl hur bra som helst.



Min träningsväst!!! NMT-träningsvästen! Sjukt mallig!

Inga kommentarer: